ח"כ שמחה רוטמן: "מתווה עילת הסבירות מאוד מרוכך"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ שמחה רוטמן: "מתווה עילת הסבירות מאוד מרוכך"

    יו"ר וועדת החוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן אומר הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן כי "כי גם בליכוד מבינים היום שעצירת החקיקה לשיחות בבית הנשיא הייתה טעות". עוד הוסיף: "מה שהיה הוא לא מה שיהיה. לא נוכל לקבל את לשכת עורכי הדין, בוודאי לנוכח התוצאות. אבל עילת הסבירות, זה מתווה מאוד מרוכך".

    צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן: "הצעת החוק שהונחה היום במליאה, נוכל להצביע ביום שני. היא תחזור לוועדה לקריאה שניה ושלישית"זה נוסח קרוב למה שהגשתי מלכתחילה, זה דומה למה שגדעון סער הביא וסולברג דיבר עליו. חשבתי שיש על זה קונצנזוס, אם שר מחליט לא לתת פרס לתומך BDS, שיקול דעתו לא שונה משופט".

    "נתניהו דיבר על הוועדה לבחירת שופטים, שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. לא נוכל לקבל את לשכת עורכי הדין, בוודאי לנוכח התוצאות. אבל אמר שהנוסח יהיה יותר מאוזן. לגבי עילת הסבירות, זה מאוד מרוכך".

    לגבי חוק הגיוס: "כל מה שנמצא בהסכמים הקואליציוניים יקודם, הכל תלוי בזמן הנכון. לגבי מה שיחליטו בחוק הגיוס, שיחליטו מתי מעבירים ןאני אקדם. לא באנו לממשלה ל-5 דקות ולברוח".

    רוטמן גם התייחס למחאת השמאל: "לא חושב שעצרנו את החקיקה בגלל ההפגנות. היו כאלו בליכוד שרצו לתת צ'אנס לשיחות בבית הנשיא, כיום גם הם יודעים שאין עם מי לדבר".

    "כשהתמניתי לוועדה למינוי שופטים תחת שר המשפטים לשעבר גדעון סער, מינינו 131 שופטים שהיו תקועים 4 שנים. אנחנו רוצים לקדם שוםטים שמרניים שמייצרים ודאות משפטית. מה שמפיצים שיש חוסר גדול של שופטים זה פייק מוחלט".

    לסיכום אמר: "אין לנו בעיה בהסברה, יש לנו מחסור בערוצי תקשורת שמפיצים סיפורי סבתא. אפילו התאגיד הציבורי מאמץ מוטיבים של המחאה".

    האזינו



    0 תגובות